dimecres, 16 de febrer del 2011

Festa de la Plantada del Roser

Aquest diumenge dia 13 de Febrer vaig anar a la celebració de la vuitena edició de la Festa de la Plantada del Roser en el Parc de la Torreblanca, que ha organitzat l'Associació dels Amics de les Roses de Sant Feliu de Llobregat i l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat.

Vaig estar compartint una agradable estona amb les persones que feien la botifarrada popular i amb la gent de les diverses parades de venda de rosers i estris. També es va dur a terme un taller per aprendre a cultivar i cuidar els rosers, per promoure el coneixement de les roses i difondre la cultura i la tradició roserístiques de Sant Feliu de Llobregat com a Ciutat de les Roses, de la que en Pere Dot va ser el seu gran precursor, i del que admiro i reconec la tasca tant important que va fer en el seu àmbit. Em vaig animar i vaig plantar un parell de rosers en companyia dels amics i coneguts que ens trobàvem allà.


També es va fer el concurs de dibuix infantil sobre temes relacionats amb les roses, en el que els nens i nenes van expressar les seves experiències a través dels colors i les aquarel·les, i es va iniciar temporada de sardanes a Sant Feliu de Llobregat. Em vaig afegir a la rotllana, i la propera vegada que podrem gaudir-les, serà per la Diada de Sant Jordi, i en les seves actuacions programades fins al mes de novembre.

Aprofitant aquest esdeveniment, la setmana passada varem obrir una nova porta d’accés al parc, que es troba ubicada al terme municipal de Sant Feliu de Llobregat al costat de la parada del Trambaix. Amb aquesta nova porta, els veïns i veïnes de Sant Feliu de Llobregat tenim un més fàcil accés al Parc de la Torreblanca i al Consell Comarcal.