dimecres, 27 d’abril del 2011

La Diada de Sant Jordi

Sant Jordi és un dia d’aquells que el primer que tinc ganes de fer és sortir al carrer a veure les paradetes, guarnides amb senyeres, plenes de gent xerrant i comprant llibres i roses per regalar. Si a més fa bon temps, com hem tingut aquest any, doncs millor, per anar a remenar, tafanejar i gaudir de l’ambient.


Ja sé que la tradició és la tradició, per us diré que a part d’una rosa, també m’agrada i em fa molta il•lusió rebre un llibre. Un bon llibre, que quan el llegeixes, sembla que per assaborir més el regal el llegeixis més a poc a poc.

Aquesta Diada està plena d’actes que haig d’atendre, i seguint el guió vaig presentar a la Sala de Plens el cartell de les Festes de Primavera i el que serà el nou regal institucional de l’Ajuntament, després de les ceràmiques que el nostre estimat Ramon Puiggròs ha elaborat durant els últims anys amb tanta dedicació i estima, i que ens han representat arreu.


Aquesta vegada seran la reproducció d’unes roses fetes pel nostre artista, pintor i professor Rafael Plaza.

També vaig voler fer una visita als avis i àvies que viuen a la residència de les Carmelitas i els  hi vaig regalar una rosa. Com ho van agrair; què bonic que és veure com una cara s’omple amb un gran somriure.


Sant Jordi és el preludi de les Festes de primavera, ja s’acosta la Fira i una nova edició de l’Exposició Nacional de Roses; tant de bo, tinguin el mateix èxit que el dia de Sant Jordi.