dijous, 19 de maig del 2011

Debat

Ahir a la tarda es va celebrar el debat electoral que va organitzar fet a santfeliu.cat, juntament amb la col•laboració de Ràdio Sant Feliu i Llobregat Televisió.

El lloc va ser la sala d’audicions del Palau Falguera. Estava de gom a gom. Hi varem participar les candidates i els candidats a l’alcaldia. El Daniel Pahissa (SI), el David Delgado (C’s), el Carles Soriano (ERC), el Sergi Jiménez (PP), la Rosa Maria Martí (CiU), el Jordi San José (ICV) y jo mateixa com a cap de llista del PSC.

En primer lloc cadascú de nosaltres va fer una petita intervenció en la que varem destacar els trets més rellevants del nostre programa. Posteriorment es van tractar temes importants de ciutat com el TERRITORI, en el que el soterrament tenia una gran importància, les PERSONES, i un tercer bloc en que varem respondre preguntes formulades pels assistents.

En les meves intervencions vaig explicar quines són les coses que des del govern municipal hem fet i quines son les propostes de futur que durem a terme en el proper mandat, com el soterrament. El soterrament cal fer-lo realitat properament. Mai havíem estat tan a prop i cal treballar de valent per tal que el conveni, el projecte tècnic i tot el que s’ha preparat fins ara suposi el començament de l’obra.

Vaig explicar que treballarem en aspectes d’especial sensibilitat com l’atur, en el que lluitarem per la creació de llocs de treball a Sant Feliu. Cal fer polítiques de formació i treballar conjuntament amb les PIME de Sant Feliu per tal de crear nous llocs de treball per als aturats i aturades de la nostra ciutat. L’Ajuntament també impulsarà nous plans d’ocupació que permetin treballar i formar-se molts ciutadans i ciutadanes.

També vaig destacar la promoció de vivendes de protecció oficial, el lloguer d’habitatges a preu assequible i la creació d’un consorci de comerç.


Altres aspectes importantíssims que vaig recalcar són l’educació i el batxillerat artístic que s’oferirà a Sant Feliu i els nostres joves no s’hauran de desplaçar fora, i l’Aula Sant Feliu, que és un centre formatiu d’oficis.

Ens hem d’esforçar per portar la línia 3 del metro a Sant Feliu i cal lluitar per la protecció dels espais naturals com el Parc de Collserola i la recuperació de la ribera del riu com espai de passejada i lleure.

Jo defenso propostes que tenim moltíssimes possibilitats de fer-les realitat i tinc la convicció que ho aconseguirem.

Altres ponents, en lloc d’explicar les seves propostes als assistents i de treballar per Sant Feliu, optaven per manifestar que no estan d’acord amb les últimes accions del govern municipal.

Sant Feliu mereix, exigeix i necessita que treballem per la seva ciutadania.

Jo ho faré amb el meu equip de treball, i el nostre programa i la vostra ajuda.

6 comentaris:

Anònim ha dit...

jo et votaré.

Anònim ha dit...

Jo també!

Anònim ha dit...

Animos y adelante Lourdes,,, tienes que continuar con el trabajo de reformas y dignificación de los barrios!!
Albert

Anònim ha dit...

y yo también

Anònim ha dit...

Pues ni yo, ni un grupo que hemos formado de 47 personas te vamos a votar, han sido 8 años de pesimismo para sant feliu, y si queremos NOVES ENERGIES, necesitamos un canvio. No seguir con los que nos metieron en este agujero negro.

Anònim ha dit...

Amigo.
Primero empieza a cambiar tu y a escribir bien.
Recuerda que Lourdes apuesta en educación y eso será bueno para ti y tu grupo.
Después pide tu CAMBIO y no tu CANVIO.
Saludos